Zhodnocení postavení společnosti Coca-cola Hellenic na trhu nealkoholických nápojů v ČR – Bc. Karolína Švejkovská
Bc. Karolína Švejkovská
Diplomová práce
Zhodnocení postavení společnosti Coca-cola Hellenic na trhu nealkoholických nápojů v ČR
Evaluation of the position of Coca-cola Hellenic on the soft drinks market in the Czech Republic
Anotace:
Práce se zaměřuje na trh nealkoholických nápojů, konkrétně na kolové nápoje. Jejím cílem je identifikace tržního postavení společnosti Coca-Cola Hellenic na trhu nealkoholických kolových nápojů v České republice. Nejdříve byla zpracována literární rešerše věnovaná teoretické podstatě tématu. Poté byla vypracována vlastní práce, ve které bylo přímo určováno tržní postavení společnosti, skrze její klíčový …víceAbstract:
The work focuses on the market of soft drinks. Specifically for cola drinks. Its aim is to identify the market position of Coca-Cola Hellenic on the market of soft cola drinks in the Czech Republic. First, a literature search devoted to the theoretical nature of the topic was prepared. Especially market issues, competition and analysis of the competitive environment. Then the work was carried out, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Regnerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVEJKOVSKÁ, Karolína. \textit{Zhodnocení postavení společnosti Coca-cola Hellenic na trhu nealkoholických nápojů v ČR}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/m1gxvg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Vliv lídra ve vybraném odvětví na tržní cenu akcií konkurence
Jiří Růžička -
Analýza konkurence v bankovním sektoru v České republice
Andrij Popil -
Analýza konkurence ve strojírenském odvětví
Patrik Čada -
Strategická analýza okolí vybrané organizace s důrazem na analýzu konkurence
Michal Murárik
Název
Vložil
Vloženo
Práva