Tamara Kurcikašvili
Bakalářská práce
Cenová strategie na B2B trhu
B2B market pricing strategy
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá cenovou strategii na B2B trhu, představuje faktory ovlivňující rozhodování o cenách a analyzuje různé přístupy k cenové strategii, včetně strategií založených na životním cyklu produktu, kvalitě produktu a segmentaci trhu. Dále se zabývá procesem tvorby cen a situační analýzou prostředí, včetně analýzy makroprostředí, mezoprostředí a analýzy zákazníků. Na základě provedených …víceAbstract:
The bachelor thesis examines pricing strategy in the B2B market, introduces factors influencing pricing decisions and analyses different approaches to pricing strategy, including strategies based on product life cycle, product quality and market segmentation. It also examines the pricing process and situational analysis of the environment, including analysis of the macro environment, the meso environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kurcikašvili, Tamara. Cenová strategie na B2B trhu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Cenová a necenová konkurence
Sachivko Sachivko -
Analýza nabídky nízkonákladových ubytovacích zařízení v Praze
Tereza Müllerová -
Zpracování situační analýzy pro vybraný podnik
Simona ROUPCOVÁ -
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
Roman Fisek -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Pavla Pánková -
Analýza vývoje elektro-mobility na evropském trhu a ve světě
Dominika Levická -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková