Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ – Mgr. Alena Kubíková
Mgr. Alena Kubíková
Bakalářská práce
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Critical thinking methods in Czech language and literature lessons in upper primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá inovativními metodami kritického myšlení. Práce je rozdělena do dvou částí. V rámci teoretické části je vysvětlen termín výuková metoda a stručně jsou přiblíženy rozdíly mezi tradičními a inovativními výukovými metodami. Práce následně pojednává o kritickém myšlení. Hlavní pozornost je soustředěna na třífázový model učení E-U-R a program Čtením a psaním ke kritickému myšlení …víceAbstract:
Bachelor thesis occupies with critical thinking as an innovative teaching method. The thesis is divided into two parts. The theoretical part explains a term of teaching method and briefly describes differences between traditional and innovative teaching methods. Next the thesis deals with critical thinking. The main attention is paid to a three-phase educational model E-U-R and programme Reading and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eh6xb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Vladimíra Neužilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Regency Era culture versus Modern Indian culture: A Study through Jane Austen’s Pride and Prejudice and Persuasion and Uzma Jalaluddin’s Ayesha at Last
Sukriti Gautam -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Foreign Language Anxiety Among Students of English and Literature and the Effect of Synchronous Classes
Kristýna Navrátilová -
Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura
Michaela POC -
Využití třífázového modelu učení ve výuce slohu
Hana Bouzková -
Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech
Irena KOCIÁNOVÁ -
Alternativní výukové směry jako inspirace pro inovativní výukové metody
Nikola ŽIŠKOVÁ -
Inovativní výukové metody v předmětu Ošetřovatelství
Hana HRACHOVCOVÁ