Bc. Petr Novotný, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová strategie sociálního podniku

Marketing Strategy of Social Enterprise
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma: „Marketingová strategie sociálního podniku“ je zaměřena na společnost, která využívá ke svému ekonomickému rozvoji sociálního podnikání. Za pomocí marketingových nástrojů je proveden rozbor aktuálního stavu marketingových metod, které nyní firma používá. Výsledkem je navržení nové marketingové strategie, která povede ke zvýšení informovanosti okolí a zvýšení zisků z prodeje …více
Abstract:
Bachelor thesis which is entitled „Marketing Strategy of Social Enterprise”is focused on a company, that uses its economic development social entrepreneurship. Current marketing strategy is analysed by using available and suitable marketing tools. The focus of this new marketing strategy is to increase sales of products and services and to increase the public awareness about company offerings.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Denisa Vondráčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting