Marketingová strategie sociálního podniku – Bc. Petr Novotný, DiS.
Bc. Petr Novotný, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová strategie sociálního podniku
Marketing Strategy of Social Enterprise
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma: „Marketingová strategie sociálního podniku“ je zaměřena na společnost, která využívá ke svému ekonomickému rozvoji sociálního podnikání. Za pomocí marketingových nástrojů je proveden rozbor aktuálního stavu marketingových metod, které nyní firma používá. Výsledkem je navržení nové marketingové strategie, která povede ke zvýšení informovanosti okolí a zvýšení zisků z prodeje …víceAbstract:
Bachelor thesis which is entitled „Marketing Strategy of Social Enterprise”is focused on a company, that uses its economic development social entrepreneurship. Current marketing strategy is analysed by using available and suitable marketing tools. The focus of this new marketing strategy is to increase sales of products and services and to increase the public awareness about company offerings.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/qyfay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Denisa Vondráčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
The Meaning of Large Companies' Corporate Social Responsibility for Enterprise Management, Economic Success and Social Balance in Globalising Europe
Martin Horst Walter SCHELBERG -
Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu
Linda Petříková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Hydrogen strategy: A framing analysis of fossil industry
Michal Chlusta -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Ekologická stopa v časopisech pro děti a mládež: analýza a návrh inovace
Diana Straková -
Analýza projektu inovace informačního systému a jeho vyhodnocení
Tomáš Kormaňák -
Turistický potenciál švýcarského kantonu Ticino: analýza, inovace a kulturní přesahy
Kateřina Knittlová