Lernen durch Hören und Sehen (Potenzial und Einsatz authentischer Spielfilme im Unterrich Deutsch als Fremdsprache) – Bc. Pavla Petrová
Bc. Pavla Petrová
Diplomová práce
Lernen durch Hören und Sehen (Potenzial und Einsatz authentischer Spielfilme im Unterrich Deutsch als Fremdsprache)
Learning through listening and watching (The potential and usage of authentic films in teaching German as a foreign language)
Abstract:
This master thesis deals with the topic of using authentic film in teaching German as a foreign language. The goal is to introduce the contemporary situation concerning the use of authentic films in general and in terms of Czech grammar schools in particular. The theoretical part summarizes three main areas in which using film can be beneficial for learners. The didactic, language-focused and psychological …víceAbstract:
Tématem diplomové práce je využití autentického filmového materiálu ve výuce němčiny jako cizího jazyka. Cílem práce je představit současnou situaci využití didakticky upravených filmů ve výuce němčiny jak z obecného úhlu pohledu, tak i v kontextu českého gymnasiálního školství. Teoretická část práce shrnuje tři základní oblasti, ve kterých může být film v rámci výuky němčiny jako cizího jazyka pro …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/laael/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROVÁ, Pavla. \textit{Lernen durch Hören und Sehen (Potenzial und Einsatz authentischer Spielfilme im Unterrich Deutsch als Fremdsprache)}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/m2acaa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Scoring an altered state of consciousness in film soundtrack using psychoacoustic effects
Ari Dvořáků -
Život na ruinách filmu. Využití 16mm filmu v současném vizuálním umění.
Jan Šplíchal -
Využití filmu s environmentální tematikou ve vyučovacích hodinách občanské výchovy
Gréta Zimčíková -
Obrazové využití symbolu ve filmu s příkladovou studií filmu Marketa Lazarová
Leoš Hruban -
Dopad proměn stádií "rodinných záznamů" na využití formy rodinného filmu a home-videa v narativním filmu
Karolína Čejková -
Film a divadlo aneb jak využít filmové tvorby v práci s mladými tvůrci
Jan Novák