Poradenský proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním. – Bc. Zuzana FOJTKOVÁ
Bc. Zuzana FOJTKOVÁ
Master's thesis
Poradenský proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním.
The consultative process and its special educational contexts for students with behavioural problems.
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku poradenského procesu na běžné základní škole, respektive na proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním. V teoretické části přinášíme poznatky týkající se poradenského procesu, rovněž speciálněpedagogických souvislostí a žáka s problémovým chováním. Na teoretickou část navazuje část praktická, v níž chceme prozkoumat a identifikovat klíčové …moreAbstract:
This thesis focuses on the problems of the consultative process on the common elementary school, respectively, on the process and its speciallypedagogical contexts for students with problem behavior. In the theoretical part we bring knowledge concerning the consultative process, also speciallypedagogical context and the pupil with the behaviour problem. The thesis continues with the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2018
- Supervisor: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOJTKOVÁ, Zuzana. \textit{Poradenský proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním.}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2018. Available from: https://theses.cz/id/m2gixy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOJTKOVÁ, Zuzana. Poradenský proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním.. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
Tereza Matoušková -
Role asistenta pedagoga v sociálně výchovné práci s žákem s problémovým chováním
Ester Zahálková -
Spolupráce střediska výchovné péče s institucemi a zákonnými zástupci žáků s rizikem vzniku poruch chování
Jana Bajanová -
Výchovné poradenství na středních školách
Petr Chvílíček -
Role zážitkových aktivit v práci s klienty střediska výchovné péče
Igor Štefanko -
Výchovné poradenství
Lenka KŐLBLOVÁ -
Nejčastější výchovné problémy s chováním u žáků na 2. stupni základní školy a možnosti jejich řešení
Roman KOMÍNEK -
Sociálně pedagogické poradenství Střediska výchovné péče Podpora
Tereza Nováková