Bc. Zuzana FOJTKOVÁ

Master's thesis

Poradenský proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním.

The consultative process and its special educational contexts for students with behavioural problems.
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku poradenského procesu na běžné základní škole, respektive na proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním. V teoretické části přinášíme poznatky týkající se poradenského procesu, rovněž speciálněpedagogických souvislostí a žáka s problémovým chováním. Na teoretickou část navazuje část praktická, v níž chceme prozkoumat a identifikovat klíčové …more
Abstract:
This thesis focuses on the problems of the consultative process on the common elementary school, respectively, on the process and its speciallypedagogical contexts for students with problem behavior. In the theoretical part we bring knowledge concerning the consultative process, also speciallypedagogical context and the pupil with the behaviour problem. The thesis continues with the practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2018
  • Supervisor: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FOJTKOVÁ, Zuzana. Poradenský proces a jeho speciálněpedagogické kontexty u žáků s problémovým chováním.. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta