Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí – Mgr. Helena Fabini
Mgr. Helena Fabini
Master's thesis
Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí
Marketing Strategy Setting of the Sustainable Fashion Studio
Anotácia:
Táto diplomová práca rieši návrh marketingovej stratégie pre odevné štúdio v segmente módy priateľskej k životnému prostrediu. V teoretickej časti diplomovej práce je spracovaný prehľad o problematike "udržateľnej módy" a špecifiká marketingovej stratégie v segmente módy. V praktickej časti je predstavené vybrané odevné štúdio a analýza marketingovej stratégie vybraného odevného štúdia, nasleduje marketingový …viacAbstract:
This master's thesis deals with designing a marketing strategy for an eco-friendly fashion clothing studio. The theoretical part of the thesis provides an overview of the concept of "sustainable fashion" and the specifics of marketing strategy in the fashion segment. In the practical part, a selected clothing studio is introduced, and an analysis of the marketing strategy of the chosen clothing studio …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Pavel Bednář, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FABINI, Helena. \textit{Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/m2i1lj/.
Jak správně citovat práci
Fabini, Helena. Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Management and Marketing / Design Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Bartolomej Gonos