Bc. Petra Pastorčáková
Master's thesis
Uvedení vybrané značky na český trh
Launching the Selected Brand onto the Czech Market
Abstract:
Cílem této práce je navržení plánu vstupu vybrané zahraniční značky na český trh. V rámci řešení byly použity nástroje marketingového mixu služeb a analýzy PEST, Porterův model pěti sil a SWOT. Na základě informací získaných těmito metodami byly adaptovány jednotlivé nástroje marketingového mixu služby pro vybraný trh a navržen komunikační kanál spolu se stěžejními návrhy propagace, které odpovídají …moreAbstract:
The purpose of this work is to propose a plan for entry by foreign brands to the Czech market. The solution involved use of tools for a marketing mix of services and PEST analyses, Porter's five forces model, and SWOT. Based on the information gained by these methods, the individual marketing mix services tools were adapted for the selected market and a communication channel proposed, along with crucial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pastorčáková, Petra. Uvedení vybrané značky na český trh. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Plán obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh
Jan Faltýsek -
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
Terezie Šárková -
Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh
Diana Borgesová -
Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu
Markéta Nováková -
Posouzení možnosti vstupu firmy WMA-Glass na nový trh s ohledem na vymezení cílového segmentu
Zuzana Brozová -
Marketingová komunikace při vstupu firmy Inter Cars Group na nový trh - Itálie
Michal Tošovský -
Inovace dopravního odbavovacího systému v kontextu vstupu na zahraniční trh
Antonín Hübner