Simona Vlčková

Bakalářská práce

Marketingový mix nakladatelství PIEROT

Marketing mix of publishing house named PIEROT
Anotace:
Struktura práce je uspořádána do dvou celků. Prvním je teoretická část, která se týká zpracování dané problematiky za pomoci literárních zdrojů. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu v aplikaci na jedno z nakladatelství na českém trhu se zaměřením na edukativní literaturu, přesněji řečeno cvičebnice pro poslední stupeň předškolního vzdělávání a žáky 1. - 4. třídy základní …více
Abstract:
Work is structured into two units. First, theoretical unit refers to elaboration of a given problem with the help of literary resources. Practical part revers to problem of marketing mix in application on one of the publishing houses on the Czech market with the focus on educational literature; more precisely on exercise book for the last year of pre-school education and students of 1-4 grade of primary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Klára Víchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20456

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management