Bc. Kateřina Slámová

Bakalářská práce

Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven

Product marketing in public libraries
Anotace:
Bakalářská práce Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven se věnuje problematice propagace knihovního fondu ve veřejných knihovnách. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu a propagace, které se následně aplikují do prostředí veřejných knihoven a jejich fondů. Jsou předloženy možnosti komunikačního mixu, které mohou knihovnám sloužit k efektivnější …více
Abstract:
The bachelor thesis Product marketing in public libraries deals with problematics of propagation of book collections in public libraries. Thesis is divided in two main parts. Theoretical part describes terms as marketing and propagation, which are applied into environment of public libraries and their collections. There are submitted possibilities of communication mix, that can help libraries to more …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
  • Oponent: PhDr. Martin Krčál, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta