Simona Vlčková

Bachelor's thesis

Marketingový mix nakladatelství PIEROT

Marketing mix of publishing house named PIEROT
Abstract:
Struktura práce je uspořádána do dvou celků. Prvním je teoretická část, která se týká zpracování dané problematiky za pomoci literárních zdrojů. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu v aplikaci na jedno z nakladatelství na českém trhu se zaměřením na edukativní literaturu, přesněji řečeno cvičebnice pro poslední stupeň předškolního vzdělávání a žáky 1. - 4. třídy základní …more
Abstract:
Work is structured into two units. First, theoretical unit refers to elaboration of a given problem with the help of literary resources. Practical part revers to problem of marketing mix in application on one of the publishing houses on the Czech market with the focus on educational literature; more precisely on exercise book for the last year of pre-school education and students of 1-4 grade of primary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2010
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Klára Víchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20456

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management