Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka – Patricie Vindušková
Patricie Vindušková
Bachelor's thesis
Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka
The influence of the marketing strategy on the success of the discount portal and the customer
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice slevovych portálů ve vztahu ke službám a k zákazníkům. V práci jsou zkoumány marketingové praktiky, které aplikuje nejúspěšnější slevovy portál Slevomat.cz, s.r.o. Cílem práce je zhodnotit vliv těchto praktik na zákazníka a na základě vlastního vyzkumu navrhnout případné změny v marketingové strategii. Práce je rozdělená na čtyři části. První část slouží …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with discount websites in relation to service sector and and customers. The thesis examines marketing practices which are being applyed by the most successful discount website Slevomat.cz, s.r.o. The aim of this thesis is to evaluate the impact of these practices on the customer and propose possible changes in the marketing strategy on the basis of my own research. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ing. Lenka Sojková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VINDUŠKOVÁ, Patricie. \textit{Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/m2kqgz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vindušková, Patricie. Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Tourism
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie firmy
Andrea Okrouhlická
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights