ČTENÁŘSKÁ A LITERÁRNÍ KOMPETENCE A JEJICH ROZVOJ NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY – Kateřina RAPFOVÁ
Kateřina RAPFOVÁ
Diplomová práce
ČTENÁŘSKÁ A LITERÁRNÍ KOMPETENCE A JEJICH ROZVOJ NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
The reading and literary competence at primary school and their development.
Anotace:
Cílem a smyslem této diplomové práce je soustředit se na rozvoj čtenářské a literární kompetence a zjistit úroveň čtenářské gramotnosti žáků na 1. stupni základní školy. Úvod diplomové práce obsahuje zamyšlení nad četbou a důležité pojmy, které s četbou souvisí. Dále jsou v práci náměty pro práci v hodinách českého jazyka.Abstract:
The aim and purpose of this dissertation is to apply one's mind to development of reading and literary competence and found reader´s literacy level of pupils at primary school. The introduction of the dissertation contains ideas about reading and important terms that are related to reading. Further, there are suggestions for learning in the Czech language lessons.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Cibáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAPFOVÁ, Kateřina. ČTENÁŘSKÁ A LITERÁRNÍ KOMPETENCE A JEJICH ROZVOJ NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Význam interakce s literárním dílem pro rozvoj čtenářských kompetencí dítěte
Žaneta Sirková -
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání
Veronika HOŘÍNKOVÁ -
Orientační diagnostika komunikační kompetence žáků v základní škole
Veronika ŠVÉDÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva