Firemní kultura nadnárodních firem a spokojenost zaměstnanců – Bc. Dana Henčeková
Bc. Dana Henčeková
Diplomová práce
Firemní kultura nadnárodních firem a spokojenost zaměstnanců
The corporate culture of multinational companies and the employee satisfaction
Abstract:
Thesis is focused on corporate culture in three multinational companies. There are explained the present trends about employee motivation and satisfaction, the area about education and remuneration. The aim is to analyze the corporate culture by using the secondary data from the questionnaire surveys and companie´s internal information. The application part is focused on the questionnaire survey of …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na firemnú kultúru troch nadnárodných firiem. Sú v nej vysvetlené súčasné trendy ohľadom motivácie zamestnancov a ich spokojnosti, oblasť vzdelávania a odmeňovania. Cieľom práce je analyzovať firemnú kultúru troch nadnárodných firiem za použitia sekundárnych dát dotazníkových šetrení a interných informácií firiem. Aplikačná časť je zameraná na dotazníkové šetrenie týchto …víceKlíčová slova
Firemná kultúra spokojnosť zamestnancov Lidl Lego JDA globalizácia firemná identita image firmy organizácia motivácia benefity vzdelávanie hodnotenie odmeňovanie dotazníkové šetrenie. Corporate culture customer satisfaction globalization corporate identity corporate image organization motivation benefits education score remuneration questionnaire survey.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eb8pw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka
Terezie Otavová -
Vizuální identita projektu Bike Lab
Ivana Haraslínová -
Firemná kultúra a jej možnosti ovplyvňovania v malej a veľkej organizácii
Lucia Mekýšová -
Corporate identity of a small enterprise
Andrea Držková -
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
Bibiana Janebová