Firemní kultura nadnárodních firem a spokojenost zaměstnanců – Bc. Dana Henčeková
Bc. Dana Henčeková
Master's thesis
Firemní kultura nadnárodních firem a spokojenost zaměstnanců
The corporate culture of multinational companies and the employee satisfaction
Abstract:
Thesis is focused on corporate culture in three multinational companies. There are explained the present trends about employee motivation and satisfaction, the area about education and remuneration. The aim is to analyze the corporate culture by using the secondary data from the questionnaire surveys and companie´s internal information. The application part is focused on the questionnaire survey of …moreAbstract:
Diplomová práca je zameraná na firemnú kultúru troch nadnárodných firiem. Sú v nej vysvetlené súčasné trendy ohľadom motivácie zamestnancov a ich spokojnosti, oblasť vzdelávania a odmeňovania. Cieľom práce je analyzovať firemnú kultúru troch nadnárodných firiem za použitia sekundárnych dát dotazníkových šetrení a interných informácií firiem. Aplikačná časť je zameraná na dotazníkové šetrenie týchto …moreKeywords
Firemná kultúra spokojnosť zamestnancov Lidl Lego JDA globalizácia firemná identita image firmy organizácia motivácia benefity vzdelávanie hodnotenie odmeňovanie dotazníkové šetrenie. Corporate culture customer satisfaction globalization corporate identity corporate image organization motivation benefits education score remuneration questionnaire survey.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eb8pw/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka
Terezie Otavová -
Vizuální identita projektu Bike Lab
Ivana Haraslínová -
Firemná kultúra a jej možnosti ovplyvňovania v malej a veľkej organizácii
Lucia Mekýšová -
Corporate identity of a small enterprise
Andrea Držková -
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
Bibiana Janebová