Současné analyticko-syntetické slabikáře, jejich metodická a obsahová charakteristika – Iva VÁCLAVÍKOVÁ
Iva VÁCLAVÍKOVÁ
Diplomová práce
Současné analyticko-syntetické slabikáře, jejich metodická a obsahová charakteristika
Current analytical and synthetic primers, their methodological and content characteristics
Anotace:
V mé diplomové práci jsem se zaměřila na dostupné analyticko-syntetické slabikáře, které jsou v souladu se schvalovací doložkou ministerstva školství mládeže a tělovýchovy, a tím pádem i s rámcovým vzdělávacím programem. Zkoumáním jejich metodické a obsahové charakteristiky, jsem zjistila, že všechny zkoumané slabikáře jsou pro výuku vhodné nicméně mnohdy pro děti neatraktivní. V úvodu své práce jsem …víceAbstract:
In my diploma thesis I focused on the available analytical and synthetic syllabary, which are in accordance with clause approval of the Ministry of Education, Youth and Sports, and thus with the general educational program. By examining the methodological and substantive characteristics, I found that all investigated primers are suitable for teaching children, however, often unattractive. In the beginning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁCLAVÍKOVÁ, Iva. Současné analyticko-syntetické slabikáře, jejich metodická a obsahová charakteristika. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
Specifika genetické metody čtení ve srovnání s analyticko syntetickou metodou
Milena NOVOTNÁ -
Metoda globálního čtení u žáků na základní škole speciální
Jana Houdková -
Globální metoda čtení a její praktické využití v Základní škole speciální Svítání
Lucie Hrstková