Motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele – Ing. Jindřich Smítka
Ing. Jindřich Smítka
Bakalářská práce
Motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele
Motivational factors influencing customers behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá motivačními faktory, které ovlivňují chování spotřebitele na trhu elektrické energie. Teoretická část se zaměřuje na zjištění faktorů ovlivňujících motivaci spotřebitele při rozhodování o volbě dodavatele elektřiny. Praktickou částí je šetření, které se zabývá stávajícími potřebami a obavami spotřebitelů, tím, jak spotřebitel vnímá liberalizaci trhu s elektřinou a dalšími …víceAbstract:
Bachleor thesis considers motivational factors influencing consumers behaviour in regard to market of electrical energy. Theoretical part focuses on determination factors influencing customer’s motivation in decision process of choosing an electricity supplier. Practical part consist of investigation, which identifies present needs and anxieties of consumers, how consumers perceive liberalization of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p0tuv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pozice společnosti Gazprom na liberalizovaných plynárenských trzích EU - studie České republiky a Maďarska
Matyáš Kolmistr -
Analýza liberalizovaného trhu s elektřinou v České republice
Martin Pavlíček -
Prodej elektřiny na liberalizovaném trhu v České republice
Václav Crha -
Návrh strategie podniku na liberalizovaném trhu s energiemi
Jiří Konečný -
Strategie pro dopravní podniky k umístění na liberalizovaném trhu veřejné osobní dopravy
Naděžda Gregor Wittner -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Věra Mouchová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova