Věra Mouchová

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů. Věnuje se teoretickému zpracování problematiky nákupního chování, charakterizuje typologie spotřebitelů významné pro psychografickou segmentaci trhu a rozebírá nákupní rozhodování a jeho motivaci.Vlastní výzkumné šetření, které využívá kvalitativní metodologii, se zaměřuje na analýzu reklamní kampaně z pohledu …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on analysis of factors affecting consumer buying behavior. The theoretical part deals with consumer buying behavior and related issues, character typology of the consumer which is important for the psychographic market segmentation, consumer shopping decision making and motivation.The research part of the thesis uses qualitative methodology and analysis a commercial campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/f9bxb8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku