projekt rozvinutí regionální spolupráce závodů koncernu Continental při nákupu pomocných materiálů – Bc. Markéta Bartíková
Bc. Markéta Bartíková
Diplomová práce
projekt rozvinutí regionální spolupráce závodů koncernu Continental při nákupu pomocných materiálů
The Project of Developing Regional Cooperation for Purchasing Indirect Materials amongst Continental Plants
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním marketingem se zaměřením na oblast nákupu nepřímého (pomocného) materiálu ve výrobních závodech koncernu Continental v regionu s interním označením CZ/SK, tedy v regionu zahrnujícím Českou a Slovenskou republiku. V rámci nákupu nepřímého materiálu je do projektu zahrnuta pouze skupina nakupovaných materiálů z oblasti chemických látek a přípravků používaných jako …víceAbstract:
This diploma thesis describes purchasing marketing of indirect materials in the concern Continental AG in region with internal name CZ/SK (Czech and Slovak republic). The indirect materials are divided into several groups but this diploma thesis is focused only on the group ?chemicals? used as indirect materials in Continental plants. The goal of this thesis is developing regional cooperation for purchasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTÍKOVÁ, Markéta. \textit{projekt rozvinutí regionální spolupráce závodů koncernu Continental při nákupu pomocných materiálů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/m3og94/.
Jak správně citovat práci
Bartíková, Markéta. projekt rozvinutí regionální spolupráce závodů koncernu Continental při nákupu pomocných materiálů. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
Jan Krchňák -
B2B nákupní platformy pro Škoda Auto a.s.
Martin Čákora -
Marketingová komunikace na trhu B2B a její analýza ve vybrané společnosti
Ondřej Lustyk -
B2B marketing
Lucie Pospíšilová -
Sdílený nákupní katalog položek B2B segmentu z pohledu marketingového mixu
Jan Jedlička -
Analýza potenciálu e-aukcí na trhu B2B
Jarmila Štolfová -
Analýza potenciálu e-aukcí na trhu B2B
Andrea Nevyjelová -
HR marketing ve společnosti ABC
Jakub Krček