Bc. Markéta Bartíková

Diplomová práce

projekt rozvinutí regionální spolupráce závodů koncernu Continental při nákupu pomocných materiálů

The Project of Developing Regional Cooperation for Purchasing Indirect Materials amongst Continental Plants
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním marketingem se zaměřením na oblast nákupu nepřímého (pomocného) materiálu ve výrobních závodech koncernu Continental v regionu s interním označením CZ/SK, tedy v regionu zahrnujícím Českou a Slovenskou republiku. V rámci nákupu nepřímého materiálu je do projektu zahrnuta pouze skupina nakupovaných materiálů z oblasti chemických látek a přípravků používaných jako …více
Abstract:
This diploma thesis describes purchasing marketing of indirect materials in the concern Continental AG in region with internal name CZ/SK (Czech and Slovak republic). The indirect materials are divided into several groups but this diploma thesis is focused only on the group ?chemicals? used as indirect materials in Continental plants. The goal of this thesis is developing regional cooperation for purchasing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bartíková, Markéta. projekt rozvinutí regionální spolupráce závodů koncernu Continental při nákupu pomocných materiálů. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing