Tereza Brejchová

Bakalářská práce

Role sponzoringu firem a vliv na image značky

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá definicí sponzoringu a zaměřuje se na přínos sponzoringu pro firmy a jejich značky. Práce má za cíl analýzu vlivu a účinnosti sponzoringu na image zkoumaných značek. Přínos bakalářské práce spočívá v porovnání současného stavu sponzoringu, a jeho pozice v komunikačním mixu vybrané společnosti. Na základně marketingového průzkumu bude práce obsahovat návrh změn pro efektivnější …více
Abstract:
The bachelor thesis describes the definition of corporate spon-sorship and focuses on its contribution for companies and its brands. The thesis aims to analyse the influence and efficiency of sponsorship on the image of studied brands. The contribution of the bachelor thesis is to compare the current status of sponsorship and its position in the communication mix of selected company. Based on marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/m3w6y9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku