Tereza Brejchová

Bachelor's thesis

Role sponzoringu firem a vliv na image značky

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá definicí sponzoringu a zaměřuje se na přínos sponzoringu pro firmy a jejich značky. Práce má za cíl analýzu vlivu a účinnosti sponzoringu na image zkoumaných značek. Přínos bakalářské práce spočívá v porovnání současného stavu sponzoringu, a jeho pozice v komunikačním mixu vybrané společnosti. Na základně marketingového průzkumu bude práce obsahovat návrh změn pro efektivnější …more
Abstract:
The bachelor thesis describes the definition of corporate spon-sorship and focuses on its contribution for companies and its brands. The thesis aims to analyse the influence and efficiency of sponsorship on the image of studied brands. The contribution of the bachelor thesis is to compare the current status of sponsorship and its position in the communication mix of selected company. Based on marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku