Role sponzoringu firem a vliv na image značky – Tereza Brejchová
Tereza Brejchová
Bakalářská práce
Role sponzoringu firem a vliv na image značky
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá definicí sponzoringu a zaměřuje se na přínos sponzoringu pro firmy a jejich značky. Práce má za cíl analýzu vlivu a účinnosti sponzoringu na image zkoumaných značek. Přínos bakalářské práce spočívá v porovnání současného stavu sponzoringu, a jeho pozice v komunikačním mixu vybrané společnosti. Na základně marketingového průzkumu bude práce obsahovat návrh změn pro efektivnější …víceAbstract:
The bachelor thesis describes the definition of corporate spon-sorship and focuses on its contribution for companies and its brands. The thesis aims to analyse the influence and efficiency of sponsorship on the image of studied brands. The contribution of the bachelor thesis is to compare the current status of sponsorship and its position in the communication mix of selected company. Based on marketing …víceKlíčová slova
sponzoring sponzoringová strategie marketingová komunikace Slovak Telekom T-Mobile event management PR firemní identita značka image brand marketing corporate identity sponsoring Telekom public relations event marketing organizování událostí komunikační mix komunikační nástroje sponsorship sponsoring strategy survey marketingová analýza online marketing influence marketing influencer sociální sítě social networks telekomunikace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/m3w6y9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Iveta Ducháčková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Analýza komunikační kampaně podniku
Marek Bezděk -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy
Karolina Pelcová -
Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti
Patrik Antošík -
Analýza komunikační kampaně
Mirko Tomášek -
Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.
Albert Kincl