Štěpán Najman

Bakalářská práce

The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands

Dopad E-Komerce na Koncept Hodnoty Značky u Luxusních Módních Značek
Anotace:
Dopady e-komerce v případě luxusních módních značek jsou rozsáhlé, a zasahují mimo jiné i hodnotu těchto značek z pohledu zákazníka, tedy skrze čtyři dimenze: povědomí o značce, navázané asociace, vnímaná kvalita a loajalita ke značce. Tato bakalářská práce se zabývá dopady e-komerce na jednotlivé dimenze hodnoty značky u luxusních módních značek, a jak skrze ně lze ovlivnit image značky. Cílem práce …více
Abstract:
The impact of e-commerce in the case of luxury fashion brands is extensive, affecting, among other things, the consumer-based brand equity concept of these brands through its 4 dimensions: brand awareness, brand associaton, perceived quality and brand loyalty. This bachelor thesis considers the impact of e-commerce on individual dimensions of brand equity in case luxury fashion brands, and how they …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
  • Vedoucí: Andrea Escobar Rios
  • Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87538