Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol – Václav Krejčí
Václav Krejčí
Diplomová práce
Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol
Development of model of goals, instruments and performance indicators for digital advertising campaigns for universities
Anotace:
Diplomová práce "Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitál-ních reklamních kampaní vysokých škol" se zabývá specifickou součástí marketingové komu-nikace, konkrétně reklamní komunikací za použití digitálních nástrojů. Teoretická část vymezuje obecně cíle marketingové komunikace, nástroje digitálních reklam-ních kampaní a ukazatele jejich výkonnosti. V Praktické části …víceAbstract:
This diploma thesis "Development of model of goals, instruments and performance indicators for digital advertising campaigns for universities" deals with the issue of marketing commu-nication and is specifically focused on advertisement of higher education in the Czech repub-lic. Theoretical part examines goals of marketing communication, instruments of digital adverti-sing campaings and their performance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38474
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
- Vedoucí: Zora Říhová
- Oponent: Filip Truhlář
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČÍ, Václav. \textit{Sestavení modelu cílů, nástrojů a~ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/m44xce/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38474
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
Etienne Malec -
The Proposal of Key Performance Indicators Management to Achieve the Defined Financial Objectives of the Selected Company
Barbora Petrželová -
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
Reprezentace stereotypů v reklamní kampani České spořitelny 2021
Lucie Vlčková -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Simona Loňková -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Martina Svobodová -
Vliv kreativity na úspěšnost reklamních kampaní
Kristýna Klimešová