The role of social media in bank marketing. Case study of Tinkoff bank in Russia. – Bc. Alkhas Shengeliia
Bc. Alkhas Shengeliia
Diplomová práce
The role of social media in bank marketing. Case study of Tinkoff bank in Russia.
Abstract:
In the conditions of increasing interbank competition, those bank will succeed which will quickly and better implement modern methods of managing banking processes by promoting their products and services through marketing strategies in Social Networks. The aims of this study are to analyze online presence of Tinkoff bank and the main methods of Tinkoff work in social networks, the effectiveness of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHENGELIIA, Alkhas. \textit{The role of social media in bank marketing. Case study of Tinkoff bank in Russia.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/m4ltki/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / European Agrarian Diplomacy
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media & Digital Marketing for future business and next marketers
Jiri Brom Lingan -
Social Media Digital Marketing & Premium Brands - A study on Youngster’s Perspective
Krishnasingh Praveensingh Khatri -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia
Název
Vložil
Vloženo
Práva