Ing. Adam Jabeur
Bakalářská práce
Vstup firmy na zahraniční trh
Companys entery into foreign markets
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice vstupu firmy na zahraniční trh. Jsou stanoveny tři základní cíle bakalářské práce, k nimž směřují veškeré teoretické i praktické poznatky, jež byly do práce zapracovány. Především se jako hlavní otázka pokládá, zda je cestovní kancelář Blue Style schopna vstoupit na slovenský zahraniční trh a jakým způsobem by to měla provést.Abstract:
Bachelor thesis is devoting to the issue of the company on the foreign market. Is set up three basic objectives of this thesis, to which direct all theoretical and practical knowledge, which are incorporated into the work. Above all, the main question has been whether the travel agency Blue Style able to enter the Slovak foreign market and how it would be implemented.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kzjzr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Luděk Barták
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
Ali Kasimov -
Helping a Football Company to penetrate Foreign Markets: defining an International Development Strategy
Patrik Vala -
Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy
Aneta Lázničková -
Vstup firmy XY na zahraniční trh s využitím agentury CzechTrade
Šárka Nováková -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický