Jakub Macek

Master's thesis

Marketingová strategie uvedení výrobků plug&play firmy Jablotron na americký trh

Marketing strategy for launch of plug&play products by Jablotron Group into american market
Abstract:
Tato diplomová práce je praktickou aplikací základních marketingových metod na problematiku z firemního prostředí. Téma vzniklo na základě konzultace s obchodním ředitelem společnosti JABLOTRON ALARMS, která se společností JABLOCOM (obě jsou součástí holdingu JABLOTRON) o vstupu na americký trh vážně uvažuje. Výsledky práce proto bude možné prakticky využít. Práce je pojata trochu netradičně. Krátké …more
Abstract:
This master thesis is a practical application of basic marketing methods on problems from business environment. The topic came into being during the consultation with the business manager of JABLOTRON ALARMS Company which is together with JABLOCOM Company (both are parts of JABLOTRON Group) seriously considering an entry to American market. The outcomes of the thesis will be useful for practical application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2012
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: René Gubančok

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33417