Jakub Macek

Master's thesis

Marketingová strategie uvedení výrobků plug&play firmy Jablotron na americký trh

Marketing strategy for launch of plug&play products by Jablotron Group into american market
Anotácia:
Tato diplomová práce je praktickou aplikací základních marketingových metod na problematiku z firemního prostředí. Téma vzniklo na základě konzultace s obchodním ředitelem společnosti JABLOTRON ALARMS, která se společností JABLOCOM (obě jsou součástí holdingu JABLOTRON) o vstupu na americký trh vážně uvažuje. Výsledky práce proto bude možné prakticky využít. Práce je pojata trochu netradičně. Krátké …viac
Abstract:
This master thesis is a practical application of basic marketing methods on problems from business environment. The topic came into being during the consultation with the business manager of JABLOTRON ALARMS Company which is together with JABLOCOM Company (both are parts of JABLOTRON Group) seriously considering an entry to American market. The outcomes of the thesis will be useful for practical application …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
  • Vedúci: Jaroslav Halík
  • Oponent: René Gubančok

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33417