Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu – Eva Konečná
Eva Konečná
Diplomová práce
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Retail audit analysis of confectionery market in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl provést komplexní analýzu trhu cukrovinek v České republice jako jednoho z největších a nejdynamičtějších trhů. Pro potřeby této analýzy bylo využito metodologie maloobchodního auditu, jehož data umožňují detailní zmapování specifik trhu, které je zcela objektivní a nestranné. Analýza začíná na makro úrovni trhu cukrovinek a zachycuje jeho postavení v FMCG sektoru, poté …víceAbstract:
The main goal of my master thesis is to conduct a complex analysis of the confectionery market in Czech Republic, as one of the most profitable and dynamic category. The methodology that is used to analyse the market is the retail audit analysis, that provides an independent insight into the problem and helps to analyse the market from various perspectives. The first part is focused on the total confectionery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41042
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jana Navrkalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41042
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Analýza trhu kávy v České republice a na Slovensku na základě dat z maloobchodního auditu
Zuzana Kolářová -
Analýza čajového trhu v České republice z hlediska maloobchodního auditu
Zdeněk Palán -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu
Pavla Špinlerová -
Analýza vývoje postavení žen v roli matek na trhu práce v ČR za období 2001 – 2021 se zaměřením na flexibilitu trhu práce
Kristýna Kostřicová -
Analýza nákupního rozhodování spotřebitele na trhu čokoládových tabulek na českém a německém trhu
Kateřina Pokorná -
Nowcasting nezaměstnanosti pomocí dat se smíšenou frekvencí za využití Google Trends dat.
Tereza Singerová