Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing – Bc. Jana Vaňková
Bc. Jana Vaňková
Diplomová práce
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Marketing Communication Mixes for In-store Marketing
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku in-store marketingové komunikace retailových obchodních řetězců, které působí na českém trhu.Abstract:
The diploma thesis addresses the issue of in-store marketing communication of retail grocery chains operating in the czech market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s1p6c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Michaela Bortlíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
Karolína Pavlicová -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně
Ivana Kalinová