Ing. Martin Fišera

Bachelor's thesis

Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže

Methods and Techniques in Sales Promotion - Consumer Contest
Abstract:
Bakalářská práce je věnována tématu spotřebitelských soutěží jako specifické formy podpory prodeje. V teoreticko-metodologické části je vedle základního rozdělení forem marketingové komunikace a metod podpory prodeje popsána historie spotřebitelských soutěží v ČR a zhodnocena současná situace. Především s ohledem na legislativu, protože zde je mezi zadavateli nejvíce nejasností. Obsahem empirické části …more
Abstract:
The bachelor’s work deals with the topic of consumer contests as a specific means of sales promotion. The theoretical-methodological part contains elementary division of marketing communication forms and methods of sales support as well as history of consumer contests in the Czech Republic and evaluation of the current situation. The emphasis is put on legislation as there is plenty of vagueness among …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní