Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže – Ing. Martin Fišera
Ing. Martin Fišera
Bachelor's thesis
Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Methods and Techniques in Sales Promotion - Consumer Contest
Abstract:
Bakalářská práce je věnována tématu spotřebitelských soutěží jako specifické formy podpory prodeje. V teoreticko-metodologické části je vedle základního rozdělení forem marketingové komunikace a metod podpory prodeje popsána historie spotřebitelských soutěží v ČR a zhodnocena současná situace. Především s ohledem na legislativu, protože zde je mezi zadavateli nejvíce nejasností. Obsahem empirické části …moreAbstract:
The bachelor’s work deals with the topic of consumer contests as a specific means of sales promotion. The theoretical-methodological part contains elementary division of marketing communication forms and methods of sales support as well as history of consumer contests in the Czech Republic and evaluation of the current situation. The emphasis is put on legislation as there is plenty of vagueness among …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vqsq9/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
Zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam
Timur Vagabov -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia