Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže – Ing. Martin Fišera
Ing. Martin Fišera
Bakalářská práce
Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Methods and Techniques in Sales Promotion - Consumer Contest
Anotace:
Bakalářská práce je věnována tématu spotřebitelských soutěží jako specifické formy podpory prodeje. V teoreticko-metodologické části je vedle základního rozdělení forem marketingové komunikace a metod podpory prodeje popsána historie spotřebitelských soutěží v ČR a zhodnocena současná situace. Především s ohledem na legislativu, protože zde je mezi zadavateli nejvíce nejasností. Obsahem empirické části …víceAbstract:
The bachelor’s work deals with the topic of consumer contests as a specific means of sales promotion. The theoretical-methodological part contains elementary division of marketing communication forms and methods of sales support as well as history of consumer contests in the Czech Republic and evaluation of the current situation. The emphasis is put on legislation as there is plenty of vagueness among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vqsq9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam
Timur Vagabov -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia