Petra Pášová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace designových rakví (funerální design)

Marketing Communication of Design Coffins (Funeral Design)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací designových rakví, funerálním designem. Cílem práce je analyzovat, jaké jsou efektivní nástroje marketingové komunikace v oblasti funerálního designu a jak funguje spotřebitelské chování. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezí pojmy jako nekromarketing, zabývat se ale bude i zákonem o regulaci reklamy, pohřbíváním …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of design coffins, funeral design. The aim of this thesis is to analyze what are the effective tools of marketing communication in the field of funeral design and how consumer behavior works. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines concepts such as necromarketing, but will also deal with the law …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Gartnerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pášová, Petra. Marketingová komunikace designových rakví (funerální design). Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe