Marketingová strategie lyžařské a snowboardové školy – Pavel Šeděnka
Pavel Šeděnka
Bakalářská práce
Marketingová strategie lyžařské a snowboardové školy
Marketing Strategy of Ski and Snowboard School
Anotace:
Cílem práce byla analýza marketingové strategie lyžařské a snowboardové školy JAPA a návrh případných změn a doporučení. Práce je rozdělena na tři části. V první části dochází k teoretickému vymezení pojmů, se kterými se pracuje v následující části. Jde především o dotazník, SWOT analýzu, charakteristika marketingového prostředí a osobní pozorování. Ve třetí části dochází ke shrnutí výsledků šetření …víceAbstract:
Aim of this study was to analyze the marketing strategy of the ski and snowboard school JAPA and possible changes and recommendations. The thesis is divided into three parts. The first part is a theoretical definition of the terms with which operates in the following section. It's all about the questionnaire, SWOT analysis, marketing environment characteristics and personal observations. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97088
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Miroslav Pacut
- Oponent: Markéta Knoppová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management. / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha