Marketingová strategie lyžařské a snowboardové školy – Pavel Šeděnka
Pavel Šeděnka
Bachelor's thesis
Marketingová strategie lyžařské a snowboardové školy
Marketing Strategy of Ski and Snowboard School
Abstract:
Cílem práce byla analýza marketingové strategie lyžařské a snowboardové školy JAPA a návrh případných změn a doporučení. Práce je rozdělena na tři části. V první části dochází k teoretickému vymezení pojmů, se kterými se pracuje v následující části. Jde především o dotazník, SWOT analýzu, charakteristika marketingového prostředí a osobní pozorování. Ve třetí části dochází ke shrnutí výsledků šetření …moreAbstract:
Aim of this study was to analyze the marketing strategy of the ski and snowboard school JAPA and possible changes and recommendations. The thesis is divided into three parts. The first part is a theoretical definition of the terms with which operates in the following section. It's all about the questionnaire, SWOT analysis, marketing environment characteristics and personal observations. The third …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/97088
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Miroslav Pacut
- Reader: Markéta Knoppová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management. / Sportovní management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha