Bc. Martin Vlach

Master's thesis

Měření sledovanosti médií

Media consumption measurements
Anotácia:
Ústředním cílem mé diplomové práce bylo vymezení problematiky měření sledovanosti médií. Popsal jsem proces analýzy sledovanosti médií, jejímž cílem je utřídit a zpřehlednit informace z médií, upozornit na trendy a souvislosti či porovnání četnost zveřejněných příspěvků s konkurencí. Zároveň jsem definoval způsoby měření sledovanosti daných médií, popsal jednotlivé metody výzkumu a mediální asociace …viac
Abstract:
The central aim of my thesis was to define the issue of media audience measurement. I described the process of analyzing media audience, which aims to organize and clarify information from the media, to highlight trends and context or comparing frequency of posts published with the competition. I also defined the ways of the media audience measurement, described the various methods of research and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
  • Vedúci: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication