IPad jako vzdělávací a komunikační pomůcka pro děti s mentálním postižením – Eva Šrámková
Eva Šrámková
Bakalářská práce
IPad jako vzdělávací a komunikační pomůcka pro děti s mentálním postižením
IPad as an education and communication aid for children with intellectual disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím iPadu v rodinách s dětmi se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. Teoretická část je zaměřena na rodinu dítěte s mentálním postižením. Popisuje náročnou životní situaci po sdělení diagnózy a fáze, kterými si rodiče obvykle procházejí, než se postupně smíří s faktem, že jejich dítě nebude nikdy stejné jako intaktní děti. Vymezuje základní terminologii mentální …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8658
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jana Dlouhá, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Tibor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Problematika komunikace u pacientů s mentální retardací
Monika SLABOVÁ -
Specifika komunikace s pacientem s mentální retardací
Karolína Mezuláníková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců s mentální retardací
Radana Peterková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace v domovech pro osoby se zdravotním postižením ve Zlínském kraji
Monika Augustinová -
Komunikace zaměstnanců v Domově Laguna s klienty postiženými mentální retardací
Michal Málek -
Komunikace a řeč dětí s mentální retardací
Eva Marečková -
Formy komunikace u dítěte s těžkým mentálním postižením
Natalie KLUČÁROVÁ -
Komunikace dětí s poruchami autistického spektra
Jaroslava Správková
Název
Vložil
Vloženo
Práva