Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů – Eva Fialová
Eva Fialová
Bakalářská práce
Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů
Consumer behaviour- children’s influence on consumer behaviour of their parents
Anotace:
Bakalářská práce "Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů " je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zaobírám přiblížením důležitých pojmů, které souvisí se spotřebním chováním a reklamou. V Praktické části bylo provedeno vlastní dotazníkové šetření zaměřené na ovlivňování spotřebního chování rodičů dětmi a na vztah dětí k reklamě. Cílem této práce …víceAbstract:
Bachelor Thesis "Consumer behaviour- children's influence on consumer behaviour of their parents" is divided in two parts, theoretical and practical. The purpose of the theoretical part is to bring readers important concepts and tools connected with consumer behaviour and advertisement. The practical part includes questionnaire investigation focused on children's influence on consumer behaviour of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21373
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Rizikové chování malých sociálních skupin během online výuky
Valentýna Hynková -
Jak děti předškolního věku ovlivňuje reklama
Tereza BRABCOVÁ -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele
Zuzana Reňáková