Ondrej HOŠTÁCKY

Bachelor's thesis

Analýza trhu na základě kombinace dat získávaných ze spotřebitelských panelů a on-line pollingu

Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling
Abstract:
After discussing the topic of my bachelor work with TNS deputies I am dealing with enlargement of the spectrum of supplied information to the clients of Worldpanel division based on combination of quantitative and qualitative data. Concretely is concerned about using and merging so called added-value information gaining from internet surveys (on-line polling) with a data from consumer panels, which …more
Abstract:
Vo svojej Bakalárskej práci sa po dohode so zástupcami firmy TNS zaoberám rozšírením spektra poskytovaných informácií klientom divízie Worldpanel na základe kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych dát. Konkrétne ide o využitie a spájanie takzvaných informácií s pridanou hodnotou získavaných z internetových prieskumov (on-line polling) s dátami zo spotrebiteľských panelov, čím sa naskytne možnosť …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2008
Identifier: 9893

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOŠTÁCKY, Ondrej. Analýza trhu na základě kombinace dat získávaných ze spotřebitelských panelů a on-line pollingu . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing