Analýza trhu na základě kombinace dat získávaných ze spotřebitelských panelů a on-line pollingu – Ondrej HOŠTÁCKY
Ondrej HOŠTÁCKY
Bachelor's thesis
Analýza trhu na základě kombinace dat získávaných ze spotřebitelských panelů a on-line pollingu
Market Analysis Based on Combination of Consumer Panel Data and On-line Polling
Abstract:
After discussing the topic of my bachelor work with TNS deputies I am dealing with enlargement of the spectrum of supplied information to the clients of Worldpanel division based on combination of quantitative and qualitative data. Concretely is concerned about using and merging so called added-value information gaining from internet surveys (on-line polling) with a data from consumer panels, which …moreAbstract:
Vo svojej Bakalárskej práci sa po dohode so zástupcami firmy TNS zaoberám rozšírením spektra poskytovaných informácií klientom divízie Worldpanel na základe kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych dát. Konkrétne ide o využitie a spájanie takzvaných informácií s pridanou hodnotou získavaných z internetových prieskumov (on-line polling) s dátami zo spotrebiteľských panelov, čím sa naskytne možnosť …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2008
Identifier:
9893
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOŠTÁCKY, Ondrej. \textit{Analýza trhu na základě kombinace dat získávaných ze spotřebitelských panelů a on-line pollingu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/m5q912/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOŠTÁCKY, Ondrej. Analýza trhu na základě kombinace dat získávaných ze spotřebitelských panelů a on-line pollingu . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza účinnosti on-line komunikácie DOX
Veronika Černá -
Analýza realitního trhu
Dobiášová Dobiášová -
Analýza vývoje postavení žen v roli matek na trhu práce v ČR za období 2001 – 2021 se zaměřením na flexibilitu trhu práce
Kristýna Kostřicová -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Analýza chování spotřebitelů na trhu kaváren
Veronika Kurtinová -
Analýza preferencí spotřebitelů na trhu estetické chirurgie
Barbora Kalcovská -
Analýza trhu řešení pro správu dokumentů s podporou umělé inteligence
Daniel Hanek -
Analýza trhu práce v České republice
Jana Čechová