Katrina Byrne CUFFEY, B. A.

Diplomová práce

The Assessment of Speaking Skills in Foreign Language Instruction at Secondary Schools

The Assessment of Speaking Skills in Foreign Language Instruction at Secondary Schools
Abstract:
This thesis examines three sample Part Threes of the new State Maturita in Foreign Languages from each of four different schools, looking at task materials, task type and difficulty and classifies the tasks as authentic or pedagogical in nature. The tasks are compared and contrasted with each other, and recommendations are made for how the tasks could be improved. Suggestions are also made for how …více
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá tři zkušební třetí části nové státní maturity z cizího jazyka ze čtyř různých škol, hledí na úlohový materiál, úkolové typy a obtížnost, a klasifikuje úkoly jako autentické nebo v podstatě pedagogické. Porovnává jednotlive úkoly a dava je do vzájemného kontrastu, a doporučuje změny k jejich zlepšení. Navrhuje i změny k zlepšení podpory učitelů, kteří vytváří třetí část ústní …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CUFFEY, Katrina Byrne. The Assessment of Speaking Skills in Foreign Language Instruction at Secondary Schools. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/