Identifikace spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchu během pandemie Covid-19 – Anna Hrabálková
Anna Hrabálková
Master's thesis
Identifikace spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchu během pandemie Covid-19
Identification of Consumer Behaviour on the Tourism Market during the Covid-19 Pandemic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá identifikací cestovního ruchu na trhu cestovního ruchu během pandemie Covid-19. Pandemie Covid-19 silně ovlivnila cestovní ruch po celém světě a měla zásadní dopad na cestovní zvyklosti a preference spotřebitelů. Cílem práce je identifikovat spotřebitelské chování na trhu cestovního ruchu během pandemie COVID-19 a klíčové faktory, které měly vliv na jejich rozhodování o cestování …moreAbstract:
This thesis focuses on the identification of the tourism market during the Covid-19 pandemic. The Covid-19 pandemic has strongly affected tourism worldwide and has had a major impact on travel patterns and consumer preferences. The objective of this paper is to identify consumer behaviour on the tourism market during the Covid-19 pandemic and the key factors that influenced their travel decisions during …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149333
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2023
- Supervisor: Lenka Švajdová
- Reader: Tomáš Tykva
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRABÁLKOVÁ, Anna. \textit{Identifikace spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchu během pandemie Covid-19}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Available from: https://theses.cz/id/m5u809/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Možnosti vstupu finské firmy na český trh
Klára Zieglerová -
Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Klára Sladká -
Zavedení nového produktu na vinařský trh
Ondřej Karady