Identifikace spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchu během pandemie Covid-19 – Anna Hrabálková
Anna Hrabálková
Diplomová práce
Identifikace spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchu během pandemie Covid-19
Identification of Consumer Behaviour on the Tourism Market during the Covid-19 Pandemic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identifikací cestovního ruchu na trhu cestovního ruchu během pandemie Covid-19. Pandemie Covid-19 silně ovlivnila cestovní ruch po celém světě a měla zásadní dopad na cestovní zvyklosti a preference spotřebitelů. Cílem práce je identifikovat spotřebitelské chování na trhu cestovního ruchu během pandemie COVID-19 a klíčové faktory, které měly vliv na jejich rozhodování o cestování …víceAbstract:
This thesis focuses on the identification of the tourism market during the Covid-19 pandemic. The Covid-19 pandemic has strongly affected tourism worldwide and has had a major impact on travel patterns and consumer preferences. The objective of this paper is to identify consumer behaviour on the tourism market during the Covid-19 pandemic and the key factors that influenced their travel decisions during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149333
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Tomáš Tykva
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRABÁLKOVÁ, Anna. \textit{Identifikace spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchu během pandemie Covid-19}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/m5u809/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Možnosti vstupu finské firmy na český trh
Klára Zieglerová -
Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Klára Sladká -
Zavedení nového produktu na vinařský trh
Ondřej Karady