Employer Branding: marketingový přístup k HR – Kristýna Kollerová
Kristýna Kollerová
Diplomová práce
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Employer Branding: Marketing Approach to HR
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vyjasnit podstatu a přínos užívání marketingového přístupu a konkrétních nástrojů a prostředků marketingu pro oblast lidských zdrojů a analyzovat obsah a vzájemnou provázanost dvou směrů HR marketingu, externího a interního. Práce má dále aplikovat teorii budování značky na specifický případ značky zaměstnavatele. Součástí práce je výzkum ve společnosti Nutricia (FMCG …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to explain the essence and benefits of using a marketing approach, tools and means for the area of human resources and analyze the content and interdependence of two parts of HR marketing, external and internal. Thesis has also the ambition to apply the theory of brand building on the specific case of employer brand. Part of the thesis forms research on FMCG company Nutricia …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25680
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Eva Bedrnová
- Oponent: Martin Lukeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25680
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková