Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání – Bc. Nikola Zakopalová
Bc. Nikola Zakopalová
Master's thesis
Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání
Didactic strategies of teachers preferred in compulsory preschool education
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zjišťování volených didaktických strategií učitelů mateřských škol při vzdělávání dětí plnících povinnou předškolní docházku. Práce představuje teoretické koncepce týkající se didaktických strategií při práci s dětmi v povinném předškolním vzdělávání. Výzkum byl uskutečněn pomocí nestrukturovaného pozorování, polostrukturovaného interview a obsahové analýzy dokumentů …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on finding out the chosen didactic strategies of kindergarten teachers in the education of children fulfilling compulsory preschool attendance. The work presents theoretical concepts related to didactic strategies in working with children in compulsory preschool education. The research was carried out through unstructured observation, semi-structured interviews and content …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zakopalová, Nikola. Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ -
Povinné předškolní vzdělávání jako způsob podpory dětí ze znevýhodněného prostředí
Markéta Brabencová -
Povinné předškolní vzdělávání v době koronavirové krize
Andrea Milecová -
Povinné předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ Liblice
Karolína Novotná -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Názory rodičů na povinné předškolní vzdělávání
Anita Machová -
Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Šárka RYCHLÁ -
Domácí vzdělávání jako forma plnění předškolního vzdělávání
Denisa MESSINGOVÁ