Bc. Yevhenii Mikhniuk

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví

Factors influencing behavior of customer in the hospitality industry
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu faktorů, které ovlivňují chování zákazníků v oblasti hotelnictví, s důrazem na jejich preference a rozhodovací procesy při výběru ubytování. Pro zjištění klíčových faktorů byl použit dotazník zaměřený na hosty hotelu Adler v Praze. Tento dotazník měl za cíl zjistit, které aspekty hrají hlavní roli při rozhodování zákazníků a jaké faktory přispívají k tomu, že se hosté …více
Abstract:
This study focuses on analyzing the factors influencing customer behavior in the hotel industry, with particular emphasis on their preferences and decision-making processes when choosing accommodation. A questionnaire aimed at guests of Hotel Adler in Prague was used to identify key factors that impact customer decisions and what drives guests to select or return to a specific hotel. Special attention …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/m4yy6/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví