Bc. Nikita Novitskiy
Bachelor's thesis
Virální audiovizuální reklama ve světě
Viral audiovisul advertising in the world
Abstract:
Virální audiovizuální reklama je nový fenomén marketingové komunikace, který vznikl díky naší dnešní vysoce inovativní a propojené době. Každý z nás neustále pozoruje dění ve světě za použití zařízení a aplikací připojených k internetu a sociálním sítím. Virální audiovizuální reklama má potenciál šířit se internetem a mezi spotřebiteli zcela jedinečným tempem. To umožňuje firmám a každému kdo se rozhodne …moreAbstract:
Viral audiovisual advertisements are a phenomenon of marketing communication enabled by the highly innovative and connected age we live in. Every one of us observes what is going in the world around us using devices and applications connecting us to the internet and the world of social networks. Viral audiovisual advertisements have the potential to spread throughout the internet and across audiences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m9ro8/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik
Zuzana Radová -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl -
Nové formy reklamy a právo
Eva Němcová -
Virální video
Martin Němec -
Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik
Zuzana Radová -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl